Serwisy Medforum

Dysocjacja w różnych zaburzeniach umysłowych

Występujące w wielu zaburzeniach umysłowych objawy dysocjacji są skorelowane z cięższym ich przebiegiem i gorszą odpowiedzią na leczenie. Lisa Lyssenko z Instytutu Naukowego Zapobiegania Psychologicznego we ...

Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników

Serwis EdukacjaMedyczna.pl jest miejscem TYLKO dla LEKARZY.

Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, możesz je założyć wypełniając formularz rejestracji.

Jeśli posiadasz już swoje konto, zaloguj się używając poniższego formularza.

Serwis EdukacjaMedyczna.pl dla lekarzy to:
  • Największa baza szkoleń i testów online
  • Kalendarz konferencji
  • Forum
  • Punkty edukacyjne izb lekarskich

Zarejestruj się już teraz i korzystaj z dodatkowych opcji w naszym serwisie!

Polecamy

http://static2.medforum.pl/cache/logos/PTP-W400H300.jpgFot. Polskie Towarzystwo PsychiatryczneNarodowy Program Ochrony Zdrowia...
Obecnie następuje wymiana korespondencji z Ministerstem Zdrowia w...